Sunday, April 19, 2009

sakit kerana tak jadi balik er.. atau sebaliknya

sebaliknya..

tak jadi balik kerana sakit..
sepatutnya saya perlu memandu untuk pulang ke johore balik hari ini pukul 2 tadi..
memandangkan sangat penat dan sangat perlu rehat tambahan, saya mengambil keputusan untuk tidak balik..(terasa sangat rugi berehat di rumah pada hari ahad!)
sakit badan kerana sangat beria membuat perkara ini..









































yeah, baby, yeah!
dan saya terpaksa mengakui yang KAMI MEMANG TERER DOWH!
ahaks, ahaks, ahaks...


yeah, cume tak pandai untuk stop (keep on langgar dinding apabila ingin stop)
dan saya asyik jatuh (itu perkara biasakan?kan?)
dan of course badan sakit pada hari ini kerana impak jatuh dan tidak warm up! (saya sangat seronok) dan ina mengalami beberapa kesan blisters di kaki tapi masih rock-rock di ais..!


dan saya dan ina membuat keputusan untuk menjalankan kegiatan ini selalu -so that our 'teacher' won't forget us..eheh..

ina, kita perlu buat ini selalu dan ajak lebih ramai ok?

No comments:

Post a Comment