Wednesday, March 18, 2009

we'll carry on..

gerard way sedang nyanyi..

while waitin for kak sam doing her labwork..
i am writing this. its been a while, sebab atas alasan sebok konon-kononnya - padahal berpoya sana sini tak sempat nak bukak pc pun but still menjenguk blog sendiri dan tengok orang lain meng'hapdet' blog mereka..oh, malasnya saya..

tapi, setiap malam sebelum tidur di atas katil empuk saya dan bantal yang memang tahap tidorr tanak bangun punya, kepala yang sedang pening ini sangat ligat berpusing-pusing mencurahkan idea untuk apa yang nak diulis untuk entry seterusnya.

lepas bukak zurazura terus blur..erk? apa yang nak tulis hari ni eh?

never mind..doesn't mater pon..

so, last weekend encik boyfriend datang lagi untuk memujuk hati yang lara setelah mulut gatal ini menyebut 'saya sudah tawar hati'. sebenarnya tak delah tawar sangat pon hati ayam sedap digoreng cicah dengan sos cili pergh! lazat sampai menjilat jari. ya, dia telah memberi saya sekeping cakera padat 'MY CHEMICAL ROMANCE the black parade is dead concert mereka di mexico and new jersey.. cakera padat adalah original terkejut saya sebab encik boifren sebenarnya mintak tukar dengan cd cetak rompak MY CHEMICAL ROMANCE saya yang obviously tidak ada freebizz ka hapa kaa yang termuat dalam sekeping sarung plastik itu. saya dengan sengeh-sengeh pon bagilah cd cetak rompak itu kepadanya dan dvd concert yang original itu berpindah milik ke saya..(walaupun ada juga siri bermasam muka jugak selepas itu. tak perlu cerita)....

addiction terbaru minggu ini adalah;

melihat GERARD WAY melalak muka tetap maintain hensem. walaupon sangat suka show off cincin di jari manisnya sebelah kiri (saya baru tahu dia sudah berkahwin..urgh, saya terlambat!) namun, tetap hensem di mata. 3 hari di bilik postgrad kat atas, 3 hari juga mereka mendengar bising-bising saya mengenai betapa hensem dan bertenaga dan comelnya mamat itu (walaupun cincin di jari manisnya itu masih mengganggu fikiran saya. kalau gerard way sudah bersarung cincinnya, sape nak sarung cincin kat jari saya pula? oh, lupa pulak saya ada encik boifren..) oh ye, loro menggoreng gitar juga sangat hebat macam nasi goreng kampung yang sangat meriah ada ikan bilis goreng yang garng dan cili api bertabur serta bawang goreng dan ayam potong daging potong sos cili atas timun..

hujung minggu bersama encik boifren - setelah lebih kurang sebulan tidak melihat dunia pusat membeli-belah (selain jusco) hari itu boleh kata bertuah sebab akhirnya ada orang teman saya mencuci mata dan menonton wayang gambar. setelah sekian lama menonton skrin komputer sebagai skrin wayang saya, akhirnya saya tengok juga hari itu. DRAGON BALL - ok ok la bagi saya. the best part is bila bulma keluarkan kapsul motorbike nya..urgh! that one was cool.. sebelum cerita start, menonton preview-preview movie hebat yang lain - transformers adalah dalam senarai mesti tonton! MESTI TONTON ye rakan-rakan.. memang this time i think this movie will be super awesome kot..sebab ada superbig robort menyerang bumi..not exactly bumila kalau tak Malaysia macam effect sekali tapi kat new york je kot..whatever..saya tetap ingin pergi tonton..

and confession of shopaholic the movie? pasti tonton juga tapi mungkin..MUNGKIN..akan beli dvd di kedai ah seng dan tak kan pinjam kepada sesiapa. (saya tak mahu cerita ini senasib dengan koleksi dvd saya yang dah hilang -i miss sex and the city already)..mungkin juga saya akan menonton ceritanya dulu dan baru beli bukunya (seperti yang dicadangkan oleh azza) atau takkan..TAKKAN beli bukunya sebab dah tengok in motion picture.

by the way..

koleksi buku cerita sudah bertambah. kebetulan ada MPH fair di ground floor dan nampak CECILIA AHERN dari jauh. 3 buku sekaligus, saya dapat dengan harga rm50++. saya rasa quite berbaloi, saya ada banyak buku untuk dibaca dan spent tak sampai rm20 untuk satu buku dan buku tersebut adalah milik saya (ok, saya tahu pinjam dari library lagi berbaloi atau sewa di mana-mana atau pinjam saja dengan member tapi saya mahu memenuhi nafsu saya untuk memiliki. end of story). saya sudah habis baca A PLACE CALLED HERE and it is a nice story. saya takkan review ini cerita sebab encik boifren kata review buku di blog adalah sangat bosan (ok, saya sudah aplikasikannya ye)..

enough about my life..saya rasa sudah panjang sangat tulis...

1 comment:

  1. If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete