Wednesday, March 11, 2009

pagi yang gelap, kini sudah sudah terang..

aku adekmu dan engkau abang..lalalala...(sejak kebelakangan ini sangat suka menyanyi, kalau taknak dengar tutuplah telinga - kalau boleh dengar)

2-3 pagi ini memang humid, bak kata saya masa entry sebelum ini. sabtu ahad yang lalu, memang panas tahap melampau (cerita pasal cuaca memang membosankan). aksosori kereta banyak yang rosak, terpaksa nangis sebab samaada nak betulkan potpuri bunga yang saya beli bapaklah mahalnya di teddy tales, atau beli yang baru - kelopak bunga terlerai satu persatu, tempat gantung yang manik-manik pon terlerai satu-satu, saya tak salahkan teddy tales punya kilang, tapi memang definitely sebab panas yang macam melampau tahap konfom menggelegak kepala ini bila berjalan-jalan tanpa perlindungan bangunan (atau payung). terpaksa masukkan potpurri titu dalam kotak dashboard (saya tak tau nama sebenar main bantai)- dengan harapan, saya boleh betulkan balik guna gam tembak.

bantal tempat letak kepala warna hijau pucuk pisang itu juga sudah tercedera, tak dapat dikenal pasti apakah sebabnya. sebelum ini dia punya belakang tu getah, atas asbab panas sangat, getah itu pon sudah loose oledy. dan sebab saya ni memang kretif yang amat dan perasan pon ye juga saya pun potong getah tersebut dan ganti dengan reben kaler pink, saya jahit sambil nyanyi lagu dondang sayang. memanglah nampak alahai sweetnye kereta gue ada reben kaler merah jambu sangat jambu lah lagi kereta gue ini pasti tertawan rasa di hati makcik-makcik yang berjalan pulang dari pasar terutama cik bebah. tapi baru 2 minggu nampak sweet, itu reben sudah tercabut jahitannya, dengan perasaan hangin, saya terpaksa campak dua ketul bantal tersebut ke belakang.



bagi saya dua ketul bantal ini sweet

enuf about kereta. minggu ini sepatutnya balik kerana cuti 2-3 hari saya tidak balik. gila homesick! setelah dicalculate dengan tepat dan jitu, sepanjang kehidupan saya di selatan malaysia ini mana pernah saya tak balik sebulan lebih! ya, saya sudah tidak balik selama sebulan lebih (macam over padahal sebulan lebih, bukan setahun lebih!) dan lebih mengagumkan lagi, selama sebulan lebih itu hujung minggu saya diahiasi dengan seribu satu kerja lab yang tak jadi dan jadi. dan itu juga bermaksud, saya tidak bershopping secara sakan selama hampir satu bulan..(namun bermakan mewah setiap minggu adalah perkara biasa)..

penyumbang homesick


oh, mak abah teddy bobo mirah zambrie. daku rendu pada kalian semua (dengan penuh emosi).

-hari ni siap boleh lepak-lepak minum-minum dan makan-makan sebelum datang lab oh bahagianya menjadi student
-kakak-kakak senior sudah mula bagi task itu ini.. lepas ni saya pulak menjadi senior..hihihihiiii.adakah itu perasaan bangga atau apa? tidak!tidak sepatutnya bangga, perlu rasa terseksa sebab itu adalah tanggungjawab bukan cobaan..

1 comment:

  1. If you are planning to Abercrombie and Fitch make a profit, Abercrombie then giving away promotional clothing Abercrombie Sale as a promotional gift will never Cheap Abercrombie let you lose your aspiration. Abercrombie outlet This is the best way to reap profits. The first step towards this is abercrombie Jeans by deciding your budget. A well Abercrombie Pants planned budget can get you the best promotional items at reasonable cost which will easily be Abercrombie Tees accepted by the masses. Regardless, Abercrombie Shorts selling branded promotional Abercrombie Sweaters clothing with your own brand is another way to gain instant popularity. The natural impulse for almost all retailers is to make a huge profit on the products already in the stockpile. But it would be wiser to purchase loads of unique promotionally priced clothing items, promote it at good deal basement price and then put it on the market of sale. This way the scope of attracting populace to the store increases. This merchandise actually pushes benefits with its attractive features. It not only provides name and popularity to your brand but also helps to reap noticeable profit also.

    ReplyDelete