Monday, February 23, 2009

entry bertajuk bebas...

SERABOT SIOT KEPALA OTAK INI!
@%#^$*&#&^$*^#&%$^@()#*(_@()*#)_@...
ok, itu sudah cukup panjang..
*tengah tengok bekas kuku cengkam kat jari hantu tangan, pastu taip balik...
tengok lagi, korek-korek ngan ibu jari tangan..tak sakit da macam minggu lepas..uiks, ada pulak kesan puteh kat kuku. ornag kata kurang vitamin ape ek? dah lupe...saya dah kekurangan vitamin..

*garu-garu kepala (bukan sebab gatal) nak tulis kat sini tapi tak tau nak tulis ape..
blur kejap..
saya rasa study saya entah macam ape..$&^*(&*^%&%$%^$*()...
macam masalah kecik tapi perlu dipandang besar nanti orang tengok saya tak de problem dalam kehidupan mereka akan jeles tak hingat punye..
jadi terus-terusan mengerutkan dahi sekerut-kerutnya sampai ada kesan kedut prematang di muka sebab praktis berkerut terlampau..cis!..
sedang cari benda untuk difikirkan tapi tak de bende jugak nak fikir sebab kalau fikir sakit kapala plak..jadi biar je laa..
adakah saya sedang berlari dari masalah?
*geleng-geleng kerut lagi*
saya perlu emak, abah supaya saya boleh manja-manja..mintak abah buat char kwey tiaw pasti sedap best giller sampai menjilat garpu, mesti abah senang hati buat punye untuk anak kesayangan dia neh..kat mak pulak boleh citer tentang peristiwa langit dan bumi kehidupan saya dan mengumpat sesape yang di sukai sebab mak pasti akan menyokong saya 100% kalau mak tak sokong pon pasti die akan bagi jalan penyelesaian yang berkesan dan seket pon saya tak terase sebab dia adalah mak. walaupon kehidupan kami adalah dari dua generasi berbeza tapi advice dari mak yang makan nasi dulu dari saya adalah sangat dialu-alukan.. (mak sangat rock ok! luv u..mmuah!mmuah! 8X..)..

saya juga perlu bobo dan teddy untuk saya peluk dan cium hidung mereka yang sejuk itu. walaupun dorang pandang saya dengan pandangan pelik dan jelik saya peduli hape asalkan saya bahagia.

saya peru terapi otak tapi saya tak tahu nak korek kat mane di kawasan terdekat ini..semalam, semalam saya jumpa tikah sahabat lame, ada dekat setahun jugak tak jumpa dia kata saya dah kurus..bukan kurus sebab kurang makan atau ape, kurus mungkin sebab tekanan perasaan - ye, memang betul tekanan perasaan ni..

tapi nak buat macam mana..selagi result macam taik, selagi itu saya akan stuck di sini..

rasa macam nak tulis buku bertajuk 'SHIT'...

1 comment:

  1. ajue...
    aku rase aku pon ade ade rase yg same cm ko...
    aku leh takrifkan kehidupan aku kat "sini" (phm2 je la) dh mati..
    aku rase aku sgt la bodoh tahap cipan berbanding aku yg dulu..
    hidop berkomplen!!!!aku sokong ko!!!!
    hehehehehe

    ReplyDelete