Thursday, January 8, 2009

tolong!

pernah tak anda semua merasakan bahawa satu hari itu anda rasa macam nak marah semua orang?
bukan saje orang, kalau kucing lalu pun rasa macam nak marah jugak..
motor lambat kena maki...
kereta kat depan maen brek-brek kena hamun..
pendek kate rasa haaaangeeen jee...

jadi itula yang saya rasa hari ini..

sebab ape ek?

emosi tak stabil eh?

saya tak suka laa perasaan macam ni.
.

1 comment:

  1. sebab apa saya tak tau. Kenala periksa dalam sehari dua (atau sebulan dua) ni apa masalah kita.

    Kadang2 it happens to the best of people. Kalo omputih, dia suruh kira 1 sampai 10 bila dalam keadaan macam tu.

    Kita muslim, istighfar everytime "termarah". Amal selalu, insyaAllah, lama kelamaan kita akan jadi cooool as mint (kurang pemarah) Jika marah pun cepat reda.

    My rm0.02

    ReplyDelete