Wednesday, January 7, 2009

setelah 7 hari 7 malam...




























remember the me resolution?
ie, saya ada satu je resolution yang 'saya punye'..
yang lain semer saya tiru...
jadi setelah 7 hari 7 malam saya pikir..
sambil duduk sensorang sambil fikir ape pulak saya nak buat tahun ini...
saya sudah mendapat inspirasi..

  1. saya nak simpan duit lebih banyak- jumlah duit adalah rahsia (sebab saya miskin dan sangat papa kedana).
  2. saya nak membajet hanya membeli satu helai pakaian sahaja sebulan (kalau 2-3 bulan 1 pakaian pon tersangatlah bagusnyee)..-baju saya dah sangat banyak!tak muat almari...
  3. saya nak menghabiskan master saya secepat mungkin - dengan membuat sesuatu setiap hari (target adalah mid this year sudah boleh berhenti lab and start writing).
  4. saya mahu menjadi seorang yang BAIK-er, baik dari segi taknak buruk sangka ngan orang, kurang cakap (sebab saya rasa saya cakap sangat lazer ye), kurang kutuk orang (encik azmi sila bantu saya dalam bab ini)..
  5. jika bajet cukup saya mahu pergi travel..if bajet adalah cukup..

haa..baru nampak cam azam baru seket...hopefully leh complete within this year...
GANBATE!

No comments:

Post a Comment