Friday, January 9, 2009

saya memang mudah lupe...






















saya tersedar yang selama ini saya lupe..
lupe pulak adanya Tuhan, lupe pulak untuk syukur..
kerja saya yang utama adalah KoMpLeN..
bangun pagi terus KoMpLeN..
pergi toilet KoMpLeN..
Nak pergi office pon KoMpLEN...
balik office KoMpLeN...
nak tido pon KoMpLeN...

KoMpLeN..KoMpLeN..KoMpLen...

*komplen maksudnya complaint..atau bahasa melayu betulnye aduan...-erk, tak sedap lak bunyi..komen maybe?ntah ape-ape jelah...

bila dah KoMpLeN rasa nak MaRah, bile dah marah - hmm, begitu lah adanyaa...
terima kasih kepada orang yang sudi mengingatkan saye...
saya memang mudah lupe..

-nanti saya kira 1 sampai 10

2 comments:

  1. btol tu..kdg2 kerana komplen akan menambahkan ketensenan kite..nak ikutkan ramai lagi boleh komplen dlm kehidupan dia..tgk palestin, iraq n etc,,tapi mereka ttp percaya Allah sentiasa bersama dgn org yang beriman n bersabar dengan dugaannye

    p/s: ala2 ustazah x?

    ReplyDelete
  2. iye, sangat ustazah..
    aku macam tauu je sape yang tuliss nih..
    heheheh

    ReplyDelete