Thursday, January 29, 2009

saya busan, maen tag pulak..

1.Copy badge '2008 Cute's Blogger Award' untuk diletakkan di blog anda.


2. Link atau ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
she is azalea md khairuddin -->betulkah ejaan nama bapa anda itu? my bestest friend back in smakl and berjumpa kembali di matriks melaka..now she's in NZ happily studying med..--happy tak azza?

3. Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya.

urmm..baeklah..

1. saya sekarang sedang melanjutkan pelajaran saya yang busan inih sambil berfoya-foya. saya rasa bersyukur kerana masih belum bekerja sebab saya tengok member-member saya yang laen sangat teruk bekerja..saya ingat nak sambung lagi kerjaya saya sebagai seorang student sampai saya bosandan rasa dah bersedia nak kijee..

2. saya suke shopping. tidak dapat dibendung lagi. saya suka beli baju, baju, kasut, baju, jeans, baju, kasut, baju, jeans, baju...

3. saya seorang yang hangen tak tentu masa. motto saya adalah 'peduli hapa aku'. jika saya diam maknanya saya moody..

4. saya ada hobby baru iaitu membeli buku cerita. saya bukan novel addict tetapi saya tak tahu apa dah jadi dengan saya sebab saya bukan kaki buku since sekolah menengah. sekarang sedang habiskan 'remember me' by sophie kinsela. saya rasa seronok pulak.

5. saya seorang yang optimistic and saya tidak suka orang pesimis di sekitar saya. mereka adalah kryptonite bagi saya. jika anda rasa anda pesimis sila tuka tune kepala hotak anda sebelum bergaul mesra dengan saya.

6. saya suka komplen walaupun saya sorang yang optimis.

7. saya juga tidak suka orang yang complicated.

8. mungkin sebab saya tidak suka itu dan ini orang anggap saya garang juge (tapi saya rasa azza tak garang seperti yang digembar-gemburkan itu) mungkin sebab saya dah bergaul mesra denga die sebelum die menjadi garang. saya pun begitu. orang yang tidak kenal saya akan kata saya garang. saya dah busan sambil muntah sebab mendengar komen orang mengenai saya garang. ye, kembali kepada motto saya 'peduli hapa aku!'

9. saya suka warna merah. saya rasa bahagia bila saya nampak warna merah di sekitar saya...saya suke putih juge sebab engan putih saya rasa bersih...

10. saya suka binatang. sya ada ikan 3 ekor yang baru mati, udang sekor yang sedang membesar, arnab yang dah mati 3 bulan yang lalu, dan kucing 2 ekor kat umah. saya ingat nak bela 2 ekor itik, 2 ekor ayam, 2 ekor lembu, 2 ekor kambing, 2 ekor arnab pada masa yang akan datang. bukan sahaja sebagai hobi malah sebagai penjana pendapatan..


4.Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.
saya menganugerahkan sesape yang rasa layak menerima anugerah ini. kalau tak layak tak payahlah terima..-hihihii..baiknyee sayee...


Sekian terima kaseh~~

No comments:

Post a Comment