Tuesday, January 6, 2009

bilik baru!bilik baru!

macam nak patah pinggang saya angkut barang-barang dari G floor
ke 3rd floor..
seb baek arbainah dan azma sudi sangat menolong..
thanks girls..kowang memang besh..
kerja 3 jam jadi tak sampai satu jam..
abes kije melepek di situ..
pewoot lapa, terus pegi makan kek taman U bersama rakan-rakan..
that's why seperti agak lambat bergerak..
sampai di sana try kerang bakar kek kedai payung..

ini saya mau promote yer..
kerang bakar di situ sedap sangat yer..
sampai menjilat kulit kerang..
sambal die pedas kaw-kaw punye..
meleleh air mata adalah pasti..puas hati kami makan di situ
(tambahan pula ari naseb baik kami kot-semua free *wink-wink*)

bilik saya yang bukan G floor itu sangat best..
malam semalm tido sangat nyenyak, tak mao bangun kalu boleh..
baru terasa bahagia setelah sekian lama memendam rasa..

walaupun saya rasa hari pertama tahun baru adalah sangat teruk dalam dunia, i think that things got better and better each day. saya harap tahun ini tahun terbaik dalam hidup saya!yuppy!!....

No comments:

Post a Comment