Saturday, December 20, 2008

seronoknyee...

today is saturday, 1.35 pm..
the best thing is, got internet access not far from my temporary room..
mengapa saya kata 'temp room'?
kerana saya sekarang merempat di bilik arbainah dan menjadi roomate sementara beliau..
not exactly merempatlaa...sebab bilik die pon tersangatlah comfy nyeee...
itu pun sebab sekarang adalah cuti sem (yang sudah berjalan lebih kurang 3 minggu lamanya) dan bagi menjimatkan kos dan tidak mahu membayar sewa harian yang mahal, beh baik saya tumpang di beliau..

yang seronoknye..
  1. seronoknyeee sebab bilik itu dekat dengan toilet - saya boleh ulang pergi balik toilet 10 x sehari pon takpe...
  2. seronoknyeee sebab bilik itu juge dekat dengan ampaian dalam blok lagi..-jadi saya terus sidai tanpa perlu risau hujan ke tidak...kain tetap kering max 2 hari...
  3. seronoknyee sebab dekat dengan lif..bilik yang tingkat 5 pon terasa best sebab ada lif..kalau rase nak exercise, naik tangga. kalau rasa malas, turun naik lif sajaa...
  4. seronoknyee sebab bilik itu juge saya boleh bukak tingkap luas-luas tanpa perlu risau ada orang nak mengintai dari luar atau hape-hape yang berkenaan...
  5. seronoknyee sebab semalam baru saya tau yang turun satu tingkat, there is one spot yang boleh dapat internet connection -yang sedang saya lakukan sekarang...tak perlu pergi ce.pp untuk menghegeh-hegehkan diri cari maklumat penting...

tapi keseronokan yang disenaraikan pastilah sementara..bebudak lain dah nak abeh cuti daa...lagi 1 minggu saya akan balik ke tempat asal saya di bawah itu...ingat nak cari bilik lain lee begini...

-seminggu saya tak ada, pergi penang and terengganu..sedang kumpul gamba untuk post di sini...

No comments:

Post a Comment