Friday, November 21, 2008

pola tidor tak stabil...


isnin
tido: 2 am
bangon: 8.30 am
keadaan diri: penat, ngantok!----berjalan agak terhoyong hayang...

selasa
tido: 2.30 am
bangon: 9 am
keadaan diri: bersemangat waja *kerana minum nes ais tetapi bermuka hantu (imagine, dark circles under the eyes..a very dark one).

rabu
tido: 4.30 am
bangon: 9.30 am
keadaan diri: jalan sangat slow, tidak aggressive. petang, bersemangat! *kerana minum nes ais juge

khamis
tido: 3.30 am
bangon: 9 am
keadaan diri: menjalani hidup seperti manusia biasa..*nes ais lagi tetapi di pagi hari...

jumaat:
tido: 3.30 am
bangon: 9.30 am
keadaan diri: menahan mata. mengitung hari untuk pengsan di bilik...*nes ais super pekat. tapi dah tak berkesan mane...

hmmm...
saya kena tukar pola tidor saya supaya tidak jadi seperti mat lampir dan seangkatan dengannya...
saya juge tidak boleh bergantung kepada nes ais itu untuk menjadikan saya manusia normal..


-saya rasa saya bukan manusia normal..

1 comment:

  1. kak ju-are..!!!!!
    aish!
    baru jumpa.. da lame cari.wuwuwuwuwu..!
    ingt sy lagi??
    mas.. ak dorm c1-5.. akak f5 sy baru f1..heheh.. same nga tini,nini,nana.......

    ReplyDelete