Tuesday, November 25, 2008

what's up doc? a.k.a per cer doc?


asal tertekan je tulis...
asal tertekan je tulis..
wahahaha..boleh quote "writing is the best stress medicine"
sesuaikah??hmm, tak berapa kot..buruk bebenor bunyinya..
so this morning, saya pergi awal ke tempat pekerjaan saya (yey!)
dengan semangatnya untuk mengetahui apakah respond yang diberi oleh sv saya.--semalam saya email segala report kepada beliau.
selalunya, kata-kata puji-pujian akan diberikan kepada saya kerana hasil kerja saya yang halus dan molek ituh...muahhaha...
lalu, saya pun bukak mail saya dengan penuh rasa suspen, pujian jenis apakah lagi yang disumbangkan kepada saya..
namun apakan daya, bukan!
argh!!!tidak!! tidak ada kata pujian walau sekelumit pon..
lagi die komen banyak adalaa..!
huhuhuhu..kesedihan pon membadai jiwa ini..(membadai?)
well, doc. u ask me to do this and that, and i did exactly everything u asked me to do...
but the next mail, story lain pulak..
per cer?
adoi...poning kepalo den ni haaa...


p/s:rakan-rakan...buat master sangat susah yee...

1 comment:

  1. kak ju-are buat master ekk skrang?? macam susah je.. aish!
    hahahah..
    akak de ym x??
    add la ym sy ye?
    mars_maya88

    ReplyDelete