Saturday, October 18, 2008

je t'aime, Paris...

I love malaysia more u see. but Paris seems nice to me. But i don't really care about which place i would like to go, as long as i can go to any place, its enough for me. doesn't matter in Malaysia or outside malaysia itself.

je t'aime, paris

my mom is now safely arrive and having fun with my brother in pAris. adala bait-bait cemburu tapi fikir sebab itu adalah emak, so nak jeles pe bende nye. cuma saya minta kirim zara sehelai dua. hehe.


Saya teringin pergi ke Sabah, berada di kaki Gunung Kinabalu menghirup udara sejuk dari kaki Gunung tertinggi Malaysia itu. sedang berfikir-fikir, jika saya berkahwin kelak, itulah destinasi utama saya untuk berbulan madu hehe, :) tak perlu pergi sampai ke luar negeri sana nun, saya bukan orang berduit. tetapi jauh di sudut hati saya yang tak berapa kecik dan tak berapa besar ini, saya pasti akan pergi ke luar negeri jua, paling kurang untuk menyambung pelajaran saya nanti. itupun kalau ada rezeki saya di situ.

mount kinabalu...

p/s: ini adalah post saje-saje yang tidak bermotif... :)

No comments:

Post a Comment