Wednesday, September 3, 2008

introducing.... A.D.A.N!

saya ada buah hati baru. nama dia adan. bersempena dengan bulan ramadhan yang mulia ini, saya bagi nama dia adan, ramadhan..hehe.. dialah buah hati saya, penghibur hati saya dan sangat pandai..(adan pandainyee). saya pon tak berapa pasti sampai bila dia boleh survive (sebab saya dapat tau yang rabbit tak hidup lama). ada ura-ura bila adan besar nanti nak buat satey arnab.isk..isk..

adan dibeli di pekan nanas..terima kasih kepada encik soleh, oli, azma, pak ya and ina kerana sudi menfollow saya ke sana walaupun saya masih amatur membawa kereta buruk sewaan saya. masih setia menfollow saya..


saya sekarang sudah agak kemaruk nak bawak kereta. saya sudah pandai bawak dua jenis, auto n manual. ada cita-cita gak aa nak beli sebijik bagi memudahkan kehidupan saya kelak. mari kita tengok apa pilihan yang ade...
kancil..erm..erm..hehehe
kenari- aku suka especially oto sebab saya try bawak membe saya punye tersangatlah bestnyee sebab depan pendek, bontot tak ade..hehe..

myvi...mahai jugaklee..tapi sematt juge kalu ada sebijik..
viva..comei especially kaler merah..sedap dipandang tuh...pluss jimat minyak..
yaaaa...tulaa yang penting jimat minyak..so, kalu dapat viva merah sebijik pon sedap jugak eh...saya tak kesah sangat tentnag kereta ni. bukannya saya nak merempit pon. tapi saya suka keter boifren saya = persona.
kereta tersebut sangat cantek dan sekarang boifren saya sangat suka menghabeskan duit beliau untuk aksosori keretanya berbanding aksosori saya..huhuuuu..saya pon ada jugak menyumbang sikit (sikit saja) bagi menjaga hati beliau dengan bini barunyeee(takut dia tak kasi saya naek kereta dia pegi jalan kalau saya dengki).




No comments:

Post a Comment