Friday, September 19, 2008

hari ini hari jumaat

hari ini saya ada interview di cenderasari, dan interview ini adalah interview yang ke tiga. huh, saya tak mahu cerita, cuma saya ingin memberi peringatan kepada anda semua, bersedia lah sebelum anda pergi interview..huahuahua..padanlah muka saya. sape suruh pergi jumpe interviewer otak zero..tapi i tak kesahlah..i bertekad nak terus menyambung perjuangan saya di bumi johor yang bertuah ini.



saya terpaksa tinggalkan adan di bilik..saya dah rindu sangat dengan adan (padahal baru semalam saya tinggalkan die). hopefully die okay di bilik seorang diri. adan dah pandai tau!. setiap kali saya balik ke bilik saya, dia sudah sedia menyambut saya di depan pintu (kalau die ada mood laa..)tapi die memang sangat cooommmeeelll!!! sekarang die pon dah pandai pupu kat dalam kotak and dalam sangkar dia. sekarang lagi, dah tak kurung die dah..sekarang die tengah bebas berlari-lari kat sekitar bilik kot!....rinduu kat adan..

lagi seminggu dah nak raye.. adakah anda semua sudah membeli baju raya? hari itu, saya dan arbainah dan azma telah berjalan-jalan di sekitar kotaraya. menarik juga. banyak kedai baju, banyak butik..saya ada beli satu jubah cantik dan sangat simple..(terpengaruh dengan arbainah..saya tengok jubah die cantik..hehe)this yer poasa pun okay and best..selalu jugak bukak puasa di luar, dan sentiasa bukak puasa di bilik. sahur pun selalu dengan rakan-rakan sebaya...(hari ni first time tau bukak pose ngan family... ;)


selamat bersahur..


selamat hari rayeee...

anyway, sekarang sedang dengar lagu dendang perantau..haha.. selamat hari raya pada semua.. sudah terasa kemeriahan raya tu..maaf zahir dan batin kepada semua rakan-rakan, cikgu-cikgu, prof, sesiapa yang mengenali diri saya...

selamat hari raya!

*jumpa lagi lepas rayee....*wink-wink*

No comments:

Post a Comment